VIVE Focus 3 Eye Tracker - Moduł Śledzenia Ruchu Oczu.
Dodatkowy wymiar.
Zyskaj nowe spojrzenie dzięki modułowi śledzenia ruchu oczu w VIVE Focus 3. Idealny dodatek, który sprawi, że doświadczenia VR będą bardziej immersyjne, a interakcje naturalne.
Odkryj korzyści śledzenia ruchu gałek ocznych
Śledź i analizuj ruch oczu, skupienie uwagi i emocje
Uzyskaj wgląd w wydajność i interakcję, aby poprawić wyniki szkolenia.
Zrozum intencje i zyskaj więcej informacji
Mierz czas trwania i lokalizuj kierunek dzięki mapowaniu ciepła i śledzeniu spojrzeń.
Ulepsz doświadczenia klienta, odkrywając użyteczne informacje na temat intencji, którymi się kieruje.
Renderowanie z uwzględnieniem siatki.
Wykorzystaj śledzenie ruchu gałek ocznych z dynamicznym renderowaniem fowistycznym, aby zmniejszyć obciążenie GPU w widzeniu peryferyjnym i zoptymalizować wydajność dla tego, co znajduje się na linii twojego wzroku.
Wirtualna produkcja
Animowanie cyfrowych twarzy postaci w filmie, telewizji dla doświadczeń AR i VR z uchwyceniem ruchu dzięki modułom śledzenia ruchu gałek ocznych i twarzy - VIVE Focus 3 Eye Tracker i Facial Tracker.
Korzystaj z kontrolerów ręcznych opcjonalnie
Nawiguj wzrokiem. Twórz treści dostępne dla osób z ograniczoną mobilnością.
Fotorealistyczna współpraca
Nadaj awatorom naturalny ruch oczu. Pokaż emocje i wykorzystaj niewerbalne interakcje.
Lekki, niskoprofilowy i łatwy w montażu
Kamery z podwójnym śledzeniem
Układ dwóch kamer z obsługą oświetlaczy IR jest w stanie przechwycić dane dotyczące pochodzenia i kierunku spojrzenia, wielkości źrenic, pozycji źrenic i otwartości oczu.
Niskoprofilowa konstrukcja montowana na magnes.
Lekki moduł łatwo mocuje się magnetycznie do zestawu słuchawkowego, nie wpływając na zrównoważoną ergonomię.
Regulacja IPD
Regulacja IPD w VIVE Focus 3 pozwoli dostrzec wszystkie detale.
Funkcje:
Wymagania sprzętowe:
Wymiary:
Akcesoria w zestawie:
Pozostałe parametry:
- Kompatybilność: VIVE Focus 3
- Mocowanie: Magnetyczne
- Częstotliwość wyjściowa danych o spojrzeniu (binokularna): 120Hz
- Dokładność: 0.5°~1.1° Pole widzenia 20°. Operacje oczu, choroby oczu, mocny makijaż i wysoka krótkowzroczność mogą wpływać na wydajność śledzenia wzroku.
- Kalibracja: 9-punktowa
- Wyjście danych: Początek spojrzenia, Kierunek spojrzenia, Pozycja źrenicy, Średnica źrenicy, Otwartość oczu, Ekspresja oczu, Detektor zagadnień
- Interfejs: WAVE SDK wsparcie OpenXR dla autonomicznych gogli VR dostępne wkrótce.
- Kompatybilność silnika SDK: Unity, Unreal
Gry i konsole
-
depth:
95
-
Gniazda we/wy:
1 x USB (Type C)
-
height:
195
-
Kolor:
Czarny
-
Pole widzenia:
20
-
System operacyjny:
Producenta
-
Waga:
57
-
width:
95